torsdag 9 december 2010

Ögon i nacken

Läste på aftonbladet här om dagen....och nu har man gjort det!! Man har alltså opererat fast en kamera i nacken. Så nu kan man verkligen ha ögon i nacken bokstavligt talat. Men varför kunde man inte komma på det för si så där...1½ år sedan?!
Då hade jag helt gratis ställt upp som försökskanin. Även om det hade inneburit att jag varit tvungen att raka av mej håret.
Nu känner jag att Willes bravader börjar avta lite i styrka och jag kan nästan hantera situationerna. Men den lille jäkeln har börjat bli slug....vi kan ta ett exempel när jag är arg. Och när jag är arg så har jag oftast lagt pedagogiken på hatthyllan. Hoten kommer duggande tätt.....då kan han svara "-Men gör det då!"
När han säger det, då är ju lixom hela hotbilden förstörd. Meningen med det är ju att han ska bli snäll och blid som ett lamm.

Inga kommentarer: