lördag 19 februari 2011

Mello Deltävling 2

Nu så här inför kvällens Mello match medans jag väntar på att det ska börja så tar vi min åsikt om förra
veckans duell.
Börjar med min favorit!! Loreen...WOW..vilken röst, vilken låt!
Hon fick min röst! Är så lessen att hon inte gick till direkt final.
Men vad ska man göra?!
Hon går i alla fall till andra chansen.


Anniela, söt tjej. Ganska bra låt. Fast det kändes som den var lite töntig.


Babsan...ge mej en spanjor. Pliiiz!!??
Vet inte om jag skrivit det förr, men man kan ju undra vad de som väljer ut låtarna tänker på.
Av alla tusentals bidrag som kommer in. VARFÖR måste man
välja en sån här låt när man VET att den inte kommer att gå vidare. Eller så går den vidare, bara för
att folk vill provocera och dumma sig.


Brolle, lika snygg som vanligt och det var väl därför som han gick till final. För i mitt tycke
så var låten inte ens värd att gå till andra chansen.
Här röstar vi med ögonen och inte med öronen!


Elisabeth Andreasson, vad gör hon här? Dålig låt och passade inte hennes röst alls!
Den var lite för svår för henne tycker jag.


Oh my God!! The Moniker. En låt till som är lika dålig som den första.
Jag säger bara det, han ser ut som Phil Colins och låter som Thomas DiLeva.
Fy så gräslig låt...och den gick till andra chansen!?
Ofattbart!!


Nej, nej, nej, nej. Sanna passar inte för denna låten. Hon har ingen popröst!
Håll dej till ballader, spelar ingen roll hur dålig den är. Vi röstar fram dej oavsett. Bara för att du är du!
Pinsamt! Låten var för "vanlig" hoppas innerligen att vi inte skickar den till stora finalen.
Lite svårt för henne att stå på rullgrejen oxo, kom flera gånger i "otakt" eller hur man ska säga det
när hon skulle gå på den. Störigt enligt mej.


Den här mannen borde gått till final med Loreen. Jisses! Han var oxo bra, fast han fick ingen röst av mej
jag röstar bara en gång...eller ja det fick ju bli två denna gången, fast på samma.


Ser fram emot kvällens omgång. Vad ska det bjudas på? Som trogen tittare och ickefuskare så har jag varken kollat in vem som tävlar och än mindre tjuvlyssnat på låtarna som man kan göra
nu för tiden. Det ska vara en total överraskning!


Inga kommentarer: