lördag 19 februari 2011

Mello Deltävling 3

Lena Ph öppnade med sin nya singel Idot!! Skit bra!! Skit snygg!
Med facit i hand. Hade hon varit med och tävlat med den låten hade jag röstat på den!!
Gillade även hennes klänning....


Linda Sundblad. Sjunger hon så gulliga låtar?! Hade väntat mej lite Lady GaGa stil från henne, men istället låter det lite som en ung Madonna låt.
 Och tandställning? Hon såg ut som en tonåring. Nja..inte min smak av låt.


Simon Forsberg, fick inte min röst. Men det här tror jag blir årets bröllopssång, det finns ju alltid en sån med varje år.


Sara, rösten håller inte. Stötigt och falsk låter det som. Fick inte heller min röst.


The Playtones...The King...EH?! The Losers vore det rätta namnet. Skit dåligt! Natruligtvis gick de vidare i första omgången och vidare till final?!?!
Orkar inte ens kommentera...SÅ dåligt!!


Shirley, bara hon som kan sjunga. De andra låter för blekt. Hon dansar inte så bra däremot. Men låten tog sig väldigt mycket mot slutet. Bra!! Vidare till andra chansen.
Fast de borde gått till final!!


Sebastian, han är lite trevlig att titta på. Men så mycket mer än så tycker jag inte det var. Börjar tvivla på att någon kommer få min röst.


Sara Varga, lite lik den där hemmafrun i L.A. Kan de vara syskon. Men ack så dålig låt.
Låter som en sämre version av Lisa Ekdal.


Eric Saade, söt som socker! Hade stora förhoppningar på hans låt. Men blev besviken. Inte helt otippat gick han till direktfinal och fick flest röster.


Denna omgång har jag inte röstat alls. För det kvittar vem som går vidare för mej.

Inga kommentarer: