måndag 10 oktober 2011

Lättförtjänta pengar!

Jag var och tränade Body Pump idag. Åh vad jag ångrar det....ångrade det redan innan jag kom dit. Jag vet ju vilken träningsvärk jag kommer att få. Fast värst var nog smärtan ovanför skinkan, där jag haft en inflammation sedan jag Body combattade....shit...det var som någon stack en kniv i muskeln o vred om. Kan bli spännande att se hur ont det kommer bli i morgon...ovanpå all annan träningsvärk.

På vägen hem åkte jag och hämtade Linus o Wille på ishallen. Där kommer Wille glad i hågen med eltejp för munnen. Han ska inte säga ett knyst....(tar han bort tejpen o säger, den fick han av juniorerna klämmer han oxo fram) Och det här tycker ju jag låter förträffligt....vilket jag säger åt han. Naturligtvis undrar han ju varför, och jag svarar....för då slipper jag höra dej lipa.
Nänä....han ska inte grina säger han. Och han är till och med så säker på sin sak att han slår vad om 100 kronor.
Jag är ju inte dum....så jag går med på detta, i vetskap om att jag redan har vunnit ;o)
Och visst vann jag.....tror inte det hann gå en halvtimme så hade jag den 100 lappen som i en liten ask!! Men jag är ju inte en helrutten mamma....lovade att han skulle få den tillbaka den dagen han inte grinat på en hel dag!! Woooohaaa.......hahahaaaa.....undra hur många år det kommer ta!?

Inga kommentarer: