onsdag 12 oktober 2011

Tur eller Otur....

det kan man ju undra. I mitt fall lite av båda.....

Åkte och lämnade Wille på dagis. Hade laddat hela gårdagen för att åka o träna på morgonen efter lämningen. Med påsen packad och humöret ganska på topp (det var bara mina muskler som skrek NEJ) begav jag med till Quality.

Går in, tar av mej....tar på mej träningsbyxorna....riiiiiiing.....Eftersom jag verkligen inte väntade mej något telefonsamtal från ett nummer jag inte känner igen, så börjar man ana oråd, tänkte nästan inte svara, för idag ringer ju även telefonförsäljare från mobilnummer.

Men det var ingen försjäljare, det var skolsköterskan som ringde och sa att Casper fått en allergisk reaktion när han ätit en apelisn. Så det var bara ta av sig träningsbyxorna, klä på sig och åka till skolan så han fick komma hem. De enda som jubla var mina värkande muskler....
Hämtade Casper och så åkte vi till farmor och såg till hennes kisse, sedan köpte jag ett par krukor så att jag kunde ta in 2 växter som varit ute under sommaren.....och nu sitter jag här med noll inspiration att göra nått.

Inga kommentarer: