fredag 18 januari 2013

Idioter bakom ratt!

Igår på morgonen skjutsade jag Casper till skolan innan jag lämnade Wille på sitt ställe.
Efter jag lämnat honom höll jag på baja i brallan så rädd jag blev.

Har precis lämnat honom när jag närmar mej en liten rondell, ut ur rondellen kommer
en jävla BMW jävel (säkert med någon yngre kille i) sladdandes över
hela vägen. Jag tutar inte ofta men ställde mej på den.
Såg ju att han hade inte mycket kontroll över bilen och jag blev så rädd
att han skulle sladda in i mej. FAN va irriterad jag blir.
Har folk inte vett innanför pannbenet?!
Vi var ju nära en skola där det går barn från dagis upp till 9:an.

Jag blir så förbannad....och på tal om olyckor.
För några dagar sedan hände en otäck olycka nära vårat område.
Olyckan hände nära en "påfart" till en större väg.
Och ser man stället så kan man undra hur fan det kunde hända en dödsolycka där?!
30-40 m innan påfarten hände det...och vägen är liiite svagt svängande just där.
Man kan ju bara tänka sig att han måste ha kommit i väääldigt hög fart och inte
haft kontroll över bilen.
I bilen satt han (bakom ratten), sin flickvän (som dog) och flickvännens syster.
Hemskt.....Skänker en tanke till nära och kära.

Inga kommentarer: