fredag 18 januari 2013

Mr Grey

Femtio Nyanser av......

Kan man bli förförd av en bok?!
Ja det kan man tydligen. Jag är HELT uppslukad av dessa böcker.
Mr Grey
Önskar det fanns minst 10 st istället för 3. Någon sa att de
dessutom ska bli filmatiserade.



Detta är ju inte helt bra...hela min värld är upp och ner just nu.
Jag sover alldeles för lite på nätterna. Kan inte lägga ifrån mej boken.
Bok nr 2 hade jag läst ut redan nästa dag/natt som jag fick den.
Och nu medans jag väntar på bok nr 3 så glor jag på Glee...

....bara ett avsnitt till...bara några sidor till....
I natt sov jag 3½ timme...inte mycket mer igår, vet inte när jag sov mer än 5 timmar sen jag fastnade i
Glee och böckerna. Känner mej som ett vrak....
Inte blir det bättre av att jag har fått hälsporre (som jag haft ont av i flera veckor nu). Och som tack
för snedbelastningen av att inte kunna gå på foten har jag fått jätte ont i höften igen.
Dessutom har jag världens nackspärr (om man kan kalla det så när det gör ont i mitten och inte sidan).

Kan inte tro att jag blir 40 i år. Känner mej som 80!!

Inga kommentarer: