måndag 7 januari 2013

The Hobbit!


Så har jag äntligen sett The Hobbit!!

Och jag trodde allvarligt talat att jag skulle dö av ilska när den var slut.
SÅ DÅLIGT!!
(Det var ju innan jag visste att det kommer fler filmer)

Jag var riktigt upprörd. Hur kan man sluta en film mitt i äventyret?
En jävla drake som öppnar sitt öga!!

Inte fick man veta om de fick tillbaka borgen, inte fick man se när dom fightades med draken.
De hade precis kommit ut ur bergen när filmen slutade. Och så fick man se fästningen låååångt
bort i fjärran. Vad hände resten av vägen?
Man fick inte veta hur Gandalf fick reda på att Bilbo hade ringen....

Ja det fanns så många obesvarade frågor när filmen slutade.
Och inte visste jag då att det kom fler. Visst vi anade det för att det var ett
sånt klassiskt fortsättningsslut...men man vet ju aldrig.

Vilken tur!!
Fast jag hatar att behöva vänta!


Inga kommentarer: