tisdag 29 januari 2013

Trött, tröttare...tröttast

Igår var jag så trött att jag trodde knappt jag skulle överleva.
Försökte vara trevlig med maken...genom att börja se en film med honom.
Men när hans telefon ringde gick det inte mer...ögonen ramlade igen. Och jag tror
inte klockan hunnit bli 22. Borde ju kännas bra idag, men jag hade nog
behövt några timmar till.

Gårdagens handling blev en liten historia i sig oxo.
Säger det om och om igen....varför tar jag med honom. Jag är så innerligt less på hans
tjurerier och tjat när man är där.
Men i alla fall så var han lite trevligare när vi betalat maten. Han hade packat en påse själv
som han skulle bära. Men när han hoppar ner från kassa kanten med påsen och jag hör
ett krasch....då...då blir jag så trött!!!
Potatis burken gick sönder....det rann potatisvatten ur påsen...och jag bara orkade
inte vara kvar...halv sprang ut ur affären med en droppandes påse!

Lärdom: Barn och glas = NEJ

Inga kommentarer: