torsdag 21 februari 2013

Ät snor!!

En barnläkare sa så här till mej för några år sedan!

"Det är inte av ondo som barn drar in snor. När snoret åker ner i magen så blidas antikroppar mot de viruset."
Så alltså, sluta spring med det där jävla pappret. Dra in någon gång, bli friskare!

Är så trött på att alla är sjuka. Och alla är lika hysteriska mot att "bli smittad".
Ibland blir jag avundsjuk på att alla ligger "däckade" "kan inte gå ur sängen" m.m.
Jag vet inte vad folk pratar om när de säger så.
Högst får jag lite ont i lederna och känner mej dålig, när jag tar tempen så
är den inte mer än 37.7. Och i mina ögon är det ju inte feber. Oftast
blir jag bara täpp i näsan och låter förkyld...i 2 dar!
Men så är jag ju dålig på att snyta mej oxo ;o)

Dagens tips!

Ät snor!!


Inga kommentarer: