söndag 10 februari 2013

Melodifestivalen deltävling 2

Näää...inte blev jag euforisk den här helgen heller!
Vad är detta!?!!
Ska vi inte kunna få fram bättre bidrag?!
Kanske är det dags att byta ut dom som bestämmer låtar!!

Som vanligt så skriver jag vad jag tycker om dom!


Eric Saade wannabe..tror jag skrivit det en gång tidigare. Jag fick rysningar i kroppen.
DU ÄR INTE ERIC SAADE!! SKAFFA DEJ EN EGEN STIL!!
Dålig vers, bättre refräng.
Han gick till andra chansen


Hade väntat mej mer av Erik och henne. Men den blev för barnslig och trallig
inget man skickar till stora finalen.


Var det bara jag som tyckte hon sjöng falskt många gånger? Låten?
Nja...nä inte min smak. Ballad måste ha mer power!


Hade väntat mej nått rockigt, men han och trall låtar. Nej!! Den går bort!
Dålig helt enkelt.


Louise var Louise, inte min smak men mångas. Starkt att se henne i alla fall med tanke
på hennes sjukdom. Var sorgligt att se henne behöva så mycket hjälp.
Hon gick till final.


Åh nej...Wolf...jag har inga kommentarer. Så dåligt!!


Bananen...han var sig lik. En trallvänlig barntilltalande låt. Faktiskt bäst på hela kvällen,
och det tycker ju jag säger en hel del om kvalitén på låtarna.
Han gick till final. Kul för han!


Oj vad besviken jag blev. Hur mycket jag än gillar Pernilla och läser hennes blogg, så har jag svårt för hennes röst.
Den är så tillgjord på nått konstigt sätt
Dessutom tyckte jag hon sjöng falskt när hon började.
Hanna gillar jag inte alls...Jennie, nä...gillade hennes låt där hon var så konstigt klädd.
Var det förr förra året?


Inga kommentarer: