måndag 4 februari 2013

Melodifestivalen deltävling 1

Som jag väntat!! Och som jag blev besviken.
Överallt tjatades dom var man kunde rösta på Danny.
Är yber besviken att jag missade mellan akterna. Måste in på svt.play och titta på reprisen.

Vanan trogen så ska jag lämna mina personliga åsikter om låtarna.

Anna J: Som jag misstänkte. Min första tanke var "MEN SKOJA!!"
Så dålig!!


Kakor & Bönor: Nej, jag vet inte vad musikstilen kallas för. Det går bara bort.
Dålig låt!


David L: Värdig att gå till final. Men låten håller inte i riktiga finalen.
Versen är betydligt bättre än refrängen, så ska de inte vara.


Eric G: In genom ena örat och ut genom andra.


Jay-Jay: ÅH herre gud!! Typisk parisis låt. Vill bara stoppa in öronproppar!
Sämst av alla!


Mary: Näst sämst...en jävla bäbislåt...Gosa. Såååå pinsamt!!!


Michael & Caisa: Amatör afton. Tyckte inte om låten och hon var inte bra!!


Dockan...nej jag menar Yohio: Var väl oxo den som var värd final. Men, nej
inte min låtsmak.


Inga kommentarer: