lördag 23 februari 2013

Melodifestivalen deltävling 4

Jag tror fasen i mej att jag är kär!!
Gåshuden stor på givakt och jag blev HELT såld!!
Säger bara Robin Stjernberg...DU ÄGER!!!
 
 
Army of Lovers...åh gud vad säger man? Camilla med en glittrande stjärna mellan benen
och en naken Alexander...med stjärnor på tuttarna. En bögkyss mitt i låten.
Bard...normalast klädd av de tre...det säger väl nästan allt!!
Men dom levererade...mimandes som vanligt. De lät som man förväntade sig.
Rätt bra låt.

 
Jalla låt tycker jag inte är bra. Nej nej

 
Helt ok röst, men låten var för monotom.

 
Gick till final. En rockballad. Ett brinnande piano.
De enda han gjorde bra var skrek...fan va irriterande!!

 
Robin...MIN GUD!!
Låten går just nu på repeat hela tiden. Gick tyvärr bara
till andra chansen. Men han sjunger som en gud och låten måste vara hemskt svår
sjungen. Fattar inte folk?!?!

 
Oh nej säger jag bara...fjäder fä på kroppen!

 
Nej...för trallvänlig. Hon har bra röst, kunde sjungt nån mer poppig låt
så hennes röst kom fram bättre. Trodde de skulle bli en bra låt
för hon hade valt sån bra låt när hon gick in.
Skenet bedrog.

 
Vad är det med folk och Munther?! Han ser enbart elak ut...som en vampyr.
Denna gick oxo till final....FAN!!!


Inga kommentarer: