tisdag 19 februari 2013

Varning Grovt språk förekommer!!

Ja, har ni ont av grovt språk så ber jag er sluta läsa nu. Jag kommer inte förfina mina ord!

Igår på väg till jobbet på morgonen träffar jag på en riktig idiot jävel
till förerska. En riktig fitta i en kommun bil.
En kommunfitta helt enkelt!!

Kommer upp bakom henne i rondellen vid arenan.
Mitt emot arenan är det parkeringsfickor el. avstigningsfickor, vilket hon kör in i.
Bromsar och i princip stannar.
Jag kör sakta bakom börjar köra lite förbi (för kör man IN i en ficka så ska man väl STANNA?!),
men hon verkar inte stanna helt. Hon bromsar, jag bromsar, det kommer mötande
trafik. Och så  helt appropå (när jag är jämsides) tvär slänger hon upp
dörren, skriker ngt och stirrar på mej!?! Slänger igen dörren och tänker köra!!
Men får tvärbromsa...för jag kör ju redan PÅ vägen!!
Fick väja lite snyggt även för den mötande trafiken.

Vad är det för jävla idiot bakom ratt???
Var/är så upprörd över detta att jag har svårt att besinna mej!!


Inga kommentarer: