tisdag 5 oktober 2010

1 Vecka

Det har nu gått en vecka och jag mår toppen!! Har titt som tätt lite jobbigt med suget, men jag tror det beror på att kroppen inte "avgiftat" sig ännu från sitt socker behov m.m. Är så fruktansvärt torr i munnen nästan hela tiden, det är nog det jobbigaste av allt.

Enligt mätning idag:

Höft: -5 cm
Överarm: 0
Lår: -1 cm
Midja: -2 cm

Förhoppningsvis så mäter jag rätt så lika att det ska stämma. Men det var ju väldigt positivt att arlet försvunnit mest...för där har jag störst problem ;o)

Igår vankades det palt hemma. Och det är första gången jag tittar på när någon äter det. Trodde det skulle vara jätte jobbigt men det gick fint. Lite gick jag och sneglade på det stekta fläsket...tänk vad salt och gott det hade varit....Jag är nog salt sugen!

Inga kommentarer: