onsdag 6 oktober 2010

Luktsinnet

Det var lite lustigt igår när jag var på tjockiskursen och en person berättade att hon upplevde att hon fått så bra luktsinne.
*Men herregud* tänkte jag...kan det vara så? För när jag var på väg från jobbet och satte mej i bilen så stank det verkligen härsen mat. Det var så äckligt att jag bara ville kräkas...men mej vetligen så hade jag ingen mat i bilen och inget kände jag heller när jag körde till jobbet på morgonen.
*Måste kolla ordentligt när jag åker hem* tänkte jag.
Efter kursen, när jag öppnar bildörren så slår stanken mot mej igen. Men va faaan....jag öppnar bakdörren och tittar in. Där ligger Caspers jacka som han lagt där när jag hämtade honom i söndags. (igår var onsdag)...och ser jag inte nått rött som sticker fram under den...?!
Jooo...mycket riktigt. Under den ligger en påse med rester från hans mellanmål som jag köpte i TORSDAGS, som han skulle ha på fredag under vägen till Örebro!!!
Jag får rysningar när jag tänker på det...så äckligt!!! Det luktade så hemskt!!
Så med facit hand så har jag inte fått bättre luktsinne bara för att jag bantar. Det var av helt naturliga saker som jag kände den lukten!

Inga kommentarer: