onsdag 27 oktober 2010

Träna tidigt?

Avslutade gårdagen med att modigt säga att jag skulle upp idag tidigast av alla och åka o träna (på min lediga dag). För jag kan verkligen tänka mej att det är skönt att träna tidigt...plus...att sen är det gjort.

Men men....jag skulle bara vila ögonen under reklam pausen på CSI...stensomnade och vaknade inte förrän 04:30. Då hade jag inte legat bra, inte ställt klockan, inte stängt av tv:n, legat med hög kudde och med glasögon. Kände just då att jag inte var redo att stiga upp kl 06. Så jag ställde aldrig klockan utan bara somnade om.
Nu ångrar jag det, vill gärna träna idag.

Sitter just nu och gäspar i sängen, håller på att frysa ihjäl för att det är så kallt här...19 grader. Vill inte skruva upp värmen i huset förrän jag har bytt elbolag och bundit priset. Men jag är för rädd för att göra nått dumt...fattar ju nada när det gäller el. Tror lilleman somnade....

Var på förmiddagen på återbesökt med Casper till ortopeden. Där var det glada besked. Han får gå ut på isen igen, fast ta det lungt. Så några matcher eller tvåmål blir det inte. Helst ska han inte ramla så han riskerar att stöta i den igen. Om 2 veckor är det bara att tuta o köra för fullt. Så glad han blev i alla fall!

Inga kommentarer: