tisdag 26 oktober 2010

V 4

Så var den avklarad med! Måste säga att dagarna sen jag kom hem från Gävle har kännts helt OK, inget kanske känns så jobbigt i jämförelse med det....vem vet?!

Däremot vill ju inte mitt humör riktigt vara med :o( och det går ut alltför ofta över familjen. Och det är ju svårt att erkänna....för dom. Känner hur taggarna sticker ut för ingenting. Men jag vet om det och jag ska verkligen verkligen verkligen försöka lägga band på mej. Jag är ingen rolig person.....

Idag på morgonen var jag duktig!! Kom ihåg för första gången att Wille har utflykt. Guldstjärna till mej! Är helt hopplös på att komma ihåg vissa saker. Mer än ofta får dagis ringa och påminna mej om lovlapparna som de skickar hem...inte bra!

Jaja...nog om trist läsning! Mätte mej idag...inte vad jag hoppats på men fläsket har väl försvunnit någon annanstans än där jag mäter (får ju åtminstone inbilla mej det).

Midja: - 1 cm
Höft: - 0 cm
Lår: - 1 cm
Arm: ?....här har jag problem!! Jag vet nog inte riktigt vars jag har mätt mej. För där jag vill mäta mej är jag tjockare än från första början?! Så jag vet inte riktigt hur jag ska bete mej här...ska jag börja mäta om eller ska jag chansa att det var just där jag mätte mej...hmmm. Tål att tänkas på..

Inga kommentarer: