torsdag 28 oktober 2010

Nya utmaningar

Dagens utmaning.

Kommer att bli tight ikväll. Först ska jag jobba till 16.15. Sedan ska jag hem, utfodra djuren, gräva fram läskigakläder (som älsta sonen ska ha på sig på deras klassfest).
Men först ska han och träna sin första träning (en stund i alla fall) sedan axelskadan. 30 min får han träna, sedan ska han in i duschen, klä på sig festkläderna och så ska jag sminka honom till double face...special smink som vi köpt. När han är färdig ska han till skolan. Jag bara fasar hur det kommer bli...jag är ju varken konstnärlig eller bra på att sminka. Och nu pratar vi latex grejor och låtsasblod m.m och instruktionen står på engelska bakom paketet PLUS att de klistrat över en del av det med en svensk varningstext....hur f-n ska det gå?! När jag bara har typ 10 min på mig att fixa det dessutom!!

Hjälp...någon?!

Inga kommentarer: