torsdag 25 augusti 2011

För det är fest hos mej.....

och hela världen är min....bla bla bla.

Nackdelen med att ha en bil med radio på väg till jobbet är att har man otur så fastnar en låt på hjärnan. Och denna mening har jag sjungt på HELA dagen. Hur irriterande som helst! Jag tycker inte ens om Veronica Maggio (eller hur man stavar det).

Men tillslut så lyckades jag bli av med den....på eftermiddagen någon gång, kanske en timme eller så innan jag skulle sluta (tror jag, men vem vet...den var bara borta ur huvudet helt plötsligt)

Nu är jag däremot förbannad....för vad händer när jag åker hem....och radion går igång....."för det är fest hos mej och hela världen är min"....AAAAHHHHH!!! Jag tror jag fick hjärnsläpp....där var den igen...spelandes på radion och i mitt huvud!!
Hur mycket ska dom spela den låten....och av alla låtar...hur stor är chansen att jag hör samma låt precis när jag sitter i bilen, att just den spelas?! Så nu är jag fast igen....3 timmar efter jag slutat jobbet är den fortfarande kvar i huvudet.

Inga kommentarer: