torsdag 11 augusti 2011

Singel

Ibland blir det bara så fel!!

Öppnade FB på mobilen och ser en väns ändrade relationsstatus.

Singel....

VA?!? När hände det? Varför fick jag inget veta? Vad är det jag har missat?

Kastade mej över till sms istället....och skickade iväg ett meddelande

-Wtf....singel???

- Va

- På din fb är statusen ändrat till singel

- Vaaa, jag har inte varit på fb idag....Nää jag ser inget. Men kanske är singel då om det står det. Make kanske har ändrat ;)

- För en timme sedan kom det in på fb...jag ser det klart o tydligt!!

- Vart?

- Du får kolla på din profil via datorn..eller logga in på mitt konto får du se!

-Ok gör det nu....

(olidliga minuter på svar....)

-Meeeeen jag heter väl inte (bla bla) och ser ut såååååå toka! :))))

-Nej det gör du ju inte.....Hur sjuk i huvudet är jag?!?! (skäms o drar en lättandes suck)

Ibland tappar man läsförmågan.

Inga kommentarer: