onsdag 17 februari 2010

Glad att jag slapp!

Ibland är det verkligen en välsignelse att inte vara hemma. Fast jag tyckte att det var jobbigt att åka o träna så är jag glad att jag gjorde det och inte var hemma....dels för att Peter verkar ha haft fullt upp här hemma och för att det är skönt när man kommer hem. Man känner sig så duktig.

Jo...Peter har haft att göra här hemma hördes det som. Linus och Casper har visst spelat lite bandy inne och 2 gånger har Wille varit ivägen och Linus oaktsam...så klubban hamnat i ansiktet på Wille. Hemskt kan tyckas att jag inte tycker synd om honom, men det är faktiskt lite rätt åt honom att han någon gång åker på lite törnar...för han är verkligen inte snäll med Linus.

Wille har oxo hittat på egna hyss....gjort stopp i toaletten med papper 2 ggr. Vilken gång i raden detta är har jag ingen aning om för det har hänt så många gånger att jag tappat räkningen. Kan det ha något samband med att han tittade på Emil i Lönneberga innan vi åkte på dagis? Jag börjar undra.......är i alla fall väldigt glad att jag slapp ta hand om hemmet just idag.

Inga kommentarer: