tisdag 2 februari 2010

På kurs med Kurt

Idag är det kurs som står på schemat efter jobbet. Ska bli himla intressant....det är en Akut idrottsskadekurs. Föräldrarna måste gå den nu när det snart är dags för den stora Sportex Cupen som går av stapeln den 5-6 mars i ishockey. Inte världens bästa datum.....för jag fick en inbjudan att komma på tjejfest den 5. Och jag vill så gärna vara med på den....och det ska jag...det ska gå!! Omän jag är så bf eller trött att jag är på svimningsgränsen.


Efter kursen är det tänkt att jag ska bege mej till MP och träna lite. Men som det ser ut just nu så blir jag ensam, det är inte så roligt.
Igår fick jag se ett mail från jobbet ang. fb o bloggning. Det passar sig visst inte att blogga om jobbet. Tydligen bryter vi sekretessen om vi återberättar vad vi får höra här i växeln. Inte för att jag kan hålla med. Men bloggen som någon hittat är helt underbar!! Så om någon vill få en liten inblick i vårat arbete...var god läs.... Im your Operator Jag behöver ju inte skriva när andra gör det så himla mycket bättre.

Inga kommentarer: