måndag 15 februari 2010

Tillbaka

Nu har jag inte skrivit på JÄTTE många dagar. Men jag har verkligen inte orkat eller haft något att skriva om. Det är ju inte så roligt att bara höra beklagelser. Men nu känner jag mej mycket bättre, tror till och med att jag vågar mej på att träna i veckan.

Trots att det har gått en vecka så har jag inte mycket att berätta om...förutom att Linus kläckte en sån rolig grej igen här om kvällen.
Vi har lite mys i sängen allihopa och så ligger vi och småpratar om bl.a namn. Linus är helt på det klara vad deras mellan namn är. Men så frågar jag vad jag har för mellannamn.....och Linus svarar mej väldigt självsäkert...."JAMEN JAN!!".....hahaha....jubel utbröt i sovrummet!!

Blir ingen recension av Melodifestivalen från i lördags...jag MISSADE det! Till min stooora förtret, men vi var hos vänner.

Inga kommentarer: