lördag 27 februari 2010

En rysare....

Så var gårdagens strapatser över. Herre gud vilken pärs VHC bjöd på, det var så spännande att jag knappt klarade att titta!! Du kan läsa om det HÄR

Själv är jag super nöjd med min egen prestation. Gick ut från andra sidan planen där spelarna sitter så jag skulle komma så nära flaggan som möjligt och stå vänd mot publiken. Kom in i perfekt tonläge och jag kände mej stark och säker hela tiden. Helt underbart var det att sjunga...jag såg till och med flera som tog kort på mej!! Helt otroligt...kul. Hade hoppats få se någon bild på hockeyns hemsida så jag kunde lägga den här...men synd nog så fanns det inte det. VHC vann kan jag ju tillägga!!

Har för en liten stund sedan skickat iväg Casper som ska till Skara och spela match. Gubben är oxo snart påväg till Tibro för returmatch och Linus åker i eftermiddag och spelar mot Trollhättan. Idag hoppas jag alltså på en riktig familje seger!!! Wille sjusovare sover fortfarande (kl. 10.20) och nu ska jag göra frukost till Linus. Vi ses kanske senare.

Inga kommentarer: