lördag 2 januari 2010

Allmän klagan....

Sitter på jobbet och tycker allmänt synd om mej själv.
Har så ont i magen. Antagligen har jag haft lite för mycket att göra och
ätit lite för dåligt...så jag tror att det är lite katarr jag har.
Glömmer aldrig när jag hade det ordentligt, då låg jag i flera dagar.
Så ont vill jag inte ha igen.
Men det är hemskt så nedsatt man blir när man har ont i magen.
Jag skulle kunna sova konstant och humöret är inte på topp.
Magen känns helt uppsvullen (mer än vanligt) och så molvärker det hela tiden.
Har tagit lite medicin i 3 dagar nu men det hjälper inte så bra som jag önskade.
Idag har det snöat som bara den igen. Egentligen ska man inte
bege sig ut när det snöar så mycket att man kan tro det är dimmigt ute.
Men nöden har ingen lag och vi behövde vinterskor.
Somvanligt så är man lite sent ute och hittade inga skor. Vi var ändå på 5
olika affärer.....
Verkade som om snöovädret var väldigt lokalt. För i Trollhättan
snöade det inte en flinga och solen sken så vackert.

Inga kommentarer: