onsdag 20 januari 2010

Ännu sämre..

Jag har ont överallt!! Känner mej dödssjuk....vill bara gå och lägga mej. Mår ännu sämre när jag ser misären här hemma. Det ser för hemskt ut...men jag orkar inte. Igår kväll ramlade en kruka ifrån mitt vardagsrums fönster. Men jag orkade inte ta upp den för krukan gick sönder och jag har ingen ny. Måste nog ut och köpa en ny...blomma. Som tur var så var det inte min "spret" blomma utan en vanlig palm. Kan inte ta upp den nu heller för gubben ligger och sover. Hoppas jag orkar ta tag i något senare.

Är helt övertygad om att jag strechade sönder något i mina ben...f-n vad jag har ont i vaden vid knävecket...det blir bara värre o värre. Och vi tränade inte ens vaderna....så nått måste ju ha gått galet. Det är ju så himla typiskt att man ska bli sjuk oxo när man hade tänkt att träna i morgon....får se om jag orkar jobba...men det måste jag! Jag är inte den personen som är sjuk! Jag blir aldrig det! Det är ju lixom mitt signum...alla hemma blir sjuka utom jag! Får ta och skärpa mej!!

Inga kommentarer: