fredag 29 januari 2010

Nystädat

Så attans roligt det var med Let's Dance igår!
Lite pirrig i magen var jag innan vi kom dit. Men det släppte rätt så omgående. Det var skönt att se att det var alla mellan himmel o jord där, trots att det var motionspalatset vi var på och man var tuvngen att passera den traditionella tyngdslyfningshörnan där alla spännisar som vill visa musklerna är.

Passet varade 1 timme och jag var döende minst 3 gånger under tiden. Jisses så jobbigt det var, mycket jobbigare än jag komihåg att det var. Men det var ju lite annorlunda, då var det mer aerobics och nu var det allt möjligt. Hade riktigt ont i huvudet när jag kom hem, fick säkert det för att det pulserade så i huvudet under träningen...haha...jag såg ut som kokt kräfta. Ännu en gång...SKIT roligt var det!! Längtar till Zumba passen börjar V 9.

När jag kom hem så kom jag hem till ett nystädat hus...det var så härligt. Pappa o alla barnen hade städat så fint. Stora Casper hade städat toaletten...och när han städar så rensar han rubbet! Till följd att jag inte hittar nått...haha....plus att han putsat spegeln...dimmig! Så gulligt....
Pappa hade tagit köket och Linus vardagsrummet...och så hade de nog hjälpts åt där nere. Finfint såg det ut! Eller...allt utom tvättstugan såg fin fin ut...men nått får väl jag göra?!

Inga kommentarer: