måndag 18 januari 2010

D-dagen!

Idag är dagen D...då det startar!



Känner mej laddad inför uppgiften att leva "normalt". Behöver dock åka och storhandla insåg jag i morse när jag öppnade kylen. Tyckte att det fanns noll och ingenting där inne...men det kan ju bero på att jag är så hungrig just nu att jag skulle kunna äta vad som helst!!

Hade en halsbränna igår som var utomjordisk, efter 2 Link o 3 samarin besegrade jag monstret. Efter det så vågade jag inte äta ifall den skulle komma tillbaka. Det innebär...att jag har inte ätit något sedan ca. kl 16 igår....och nu är klockan 07...1 timme kvar till frukost. Kanske inte så bra att jag sitter med en kopp kaffe nu men jag DÖR annars.



Idag hinner jag nog inte handla det jag vill men när jag gör det ska jag passa på att införskaffa 2 st måttband. Ett till mej själv och ett till min vän som jag lånat....och som Wille klippt sönder. Här ska inte ställas på någon våg utan jag tänker bara mäta mej.

Varför jag inte hinner handla idag beror på att jag ska träna mitt första pass....hade tänkt gå på Let's dance men så fick jag veta att de jag ska träna med inte kunde på tisdag som var tänkt först utan de får ta det idag. Då blir det Easy Line....någon slags cirkelträning om jag förstått det rätt. Roligt...!! Insåg oxo igår att jag inte har några träningsskor....de jag införskaffat mej för X antal år sedan var liiiite trasiga i sulan....nödlösningen fick bli Karlssons klister så jag hoppas jag klarar mej idag. Sen får jag köpa ett par nya...hihi...kanske 2 par...ett för träning och ett för vardags. För det måste man ju ha....lite billigare variant. Blir till att kolla nätet idag efter lämpliga dojjor, tips är oxo välkommet.

Inga kommentarer: