tisdag 19 januari 2010

Ofrisk

Det var nog inte bara sömnbristen orsakade min trötthet idag. Ju mer dagen framskridit desto sjukare känner jag mej. Orkade knappt göra middag nu så det fick bli Bullens korv o korvbröd med lite röror på. Ingen disk av kastruller blev det heller. Fick lära mej ett sånt bra tips i sommras av Peters mosters man. Bara öppna burken och ställa den på plattan o värma korven. Blev verkligen super gott när den fick stå och värmas i det goda spadet.

Ibland har man tur i oturen att barnen blir sjuka....väldigt lägligt att dagis ringde mej på förmiddagen och tyckte Wille lät lite dålig i luftrören. Och det är han...så vi får se var det bär med den hostan...

Var i alla fall skönt att få komma hem med Wille, vi gick in i Caspers rum och la oss i sängen och tittade på Disney Channel. Inte helt olägligt så somnade vi båda två och vakna vid 12.30. Då stekte vi oss äggmacka och väntade på att pojkarna skulle komma hem från skolan. Väldigt skönt hade vi. Trots sömnen på dan så är jag HELT redo att gå ner i sängen och sova igen. Det var verkligen motigt att åka iväg till hockeyn idag med killarna.
Som tur är så blir det nog rätt så snart jag får lägga mej själv i sängen....Linus ska snart lägga sig och då tar jag med mej resten och knatar ner.

Får passa på att gratulera min älskade vän Mia till sitt första tv framträdande. Ja....för alla er som såg Lokalnyheterna så var det min Mia på resebyrån. Grattis darling!!

Punk o slut, nu orkar jag inte mer.

Inga kommentarer: