lördag 16 januari 2010

Meninslöst babbel

Jobbar idag, funderar på vad jag ska fundera över. Märker att det inte är mycket som rör sig i min skalle just för tillfället.
Skjutsade iväg våran stora son till ishallen på förmiddagen för att han ska åka bort på match i Jönköping och spela mot HV71. Tråkigt att jag inte kan följa med....

I brist på annat så gick jag in på motionspalatset hemsida och kollade var det finns för roliga pass. Blev direkt fäst vid Let's dance passet. Det måste jag bara prova. Men först måste jag ju få mitt login och lösen så jag kan boka pass. Tjejen där borta sa att hon skulle maila det, men jag har inte fått nått på min mail...undra varför...skrev jag någon bokstav fel? För så länge ska det väl ändå inte ta..tänk om jag hade velat boka pass idag, eller i morgon? Jag betalar ju faktiskt för det...

Gjorde en upptäckt i min kjolficka i dag....ett försvarets hudsalva...som jag tror tillhör Casper. Inte för att jag vet varför den har hamnat i min kjol..men jag vet att Casper fått sig lite skäll för att jag köper o köper lypsyl till honom men han kan inte hålla reda på dom...så just nu känner jag mej lite dum.

Sen vore det vänligt om någon kunde lämna en kommentar via bloggen...så jag ser att det funkar. För det vet jag inte just nu.

Nä nu blev det tråkigt att skriva....

Inga kommentarer: