lördag 9 januari 2010

Hel galen...

Om jag inte får ett psykbryt på den ungen så får jag det aldrig. Jag tror banne mej att han tar livet av mej....ÅH...finns det verkligen ingen returrätt på barn?!
Wille kan bara inte få nog av bravader.....i kväll har han varit grym!!

Först så får han för sig att han ska vira Wii kontrollsladd runt halsen..Linus kommer uppspringandes lite i halvpanik och meddelar detta...så jag får komma till undsättning....och detta gör Wille bara för att han var sur på Linus. Så efter uppvirande och skäll så åker han in på sitt rum. Efter en stund kommer han grinandes ut för då har han stoppat ner handen i ett hus och kommer inte loss (hus som man stoppar ner olika former i skorsten). Med ännu mera ilska så får jag loss honom...den satt inte så hårt. Han var bara ute efter uppmärksamhet.
Sen när storingarna ska gå och lägga sig märker Linus att det fattas flourskölj...då har han tryckt ut en massa flourvätska ur en flaska som är för barn....MER än halva...och den var sprillans ny....den öppnades i morses. Köpt för rätt så dyra pengar på apoteket!
OCH så är han naken igen...för vilken gång i ordningen idag kommer jag inte ihåg.....SUCK...

Nu är han på rummet IGEN....hör hur han grejar...undra hur det kommer gå för honom att somna inatt...för vi lämnade bort tuttarna i går....lite sur o lessen var han när han skulle somna då. Hoppas det går bättre i natt...för jag orkar inte vara pedagogisk just nu!

Inga kommentarer: