måndag 25 januari 2010

Cup -> Förlust -> Bus

Idag kom baksmällan från gårdagens tidiga morgon. Vi steg upp väldigt tidigt igår och spenderade hela dagen i Åmål. Det var GP-Pucken som spelades för årskull -99, tyvärr så vann vi inte en enda match. Fast vi hade inte någon rättvis chans egentligen.
Varför då då....jo så här är det. Totalt i Vhc så finns det 7 st killar födda -99. 4 av dom spelar med -00 och 3 st med -98. Alltså...under cupen så var det 7 st -99 och 9 st -00:or. Och 3 st är inte vana att spela med de andra. Så jag tycker inte vi hade direkt någon chans. Men killarna tyckte nog det var roligt ändå. Nästa helg så spelar Casper cupen med sitt lag och -00:orna med sin årsgrupp. Då tror jag det blir helt annorlunda. Men nu fick det bli så här eftersom de -99 som spelar med -00:orna inte hade fått spela cup annars. De får nämligen inte spela cupen som överåriga...krångligt?

Sen är jag lite lessen över att meddela....att min almanacka är borta igen. Jag vet inte riktigt vars jag har den kan man säga....och den ligger INTE i dammsugaren! Det gör ju det hela lite mer knivigt...för nu vet jag inte vars jag ska leta längre. Jag vill inte missa några månader i mitt liv igen...någon synsk som kan ge mej tips var den är?

Willes bravader misstänker jag kommer ta ny fart här framöver. Och denna gången tror jag att det var jag som var liiiite osmart. I går kväll hittade (säger han) en avbruten tandborste, och kom med den till mej när jag satt framför brasan och myste. DUM som jag var så ville jag ju se hur den brann...och Wille tyckte ju detta var spännande med! IDIOT JAG!! Fast jag vet att plast inte är bra och ger giftig rök. Så han gick ju direkt och hittade en annan tandborste som han skulle bryta i....men jag sa ju nej då.....nu i morses när jag gjorde mej i iordning så ser jag att någon gått loss på Caspers tandborste...och böjt på den. Undra vem det kan vara?

Inga kommentarer: