tisdag 26 januari 2010

Härliga träning

Det var lite motigt att sätta sig i bilen 19.40 och åka till Quality för att träna. Men jag ångrar inte en sekund att jag gjorde det.
Första 5 minutrarna på crosstrainern var jobbiga men sedan känndes det som om jag kunnat stå mycket längre än de 13 minuter jag stod där. Klagar dock fortfarande på musiken, hade sån lust att stoppa in mina egna hörlurar och bara flyta bort. Men det hade inte varit trevligt mot mitt träningssällskap.
Efter det körde vi Easy Line 3 varv. Efter det när vi stretchade var det total ro i kroppen, vi skrattade o pratade o jag hade nog kunnat sitta där hela natten. Men det mysiga fick ett abrupt slut när det kliver in två sigenarkvinnor...då fick vi brått att hämta våra saker eftersom vi inte hade hänglås på våra skåp.
Jag vet....fördomar...men det är ju inte för inte man har dom. Sen kanske alla inte är tjuviga.

Nu ska jag jobba.

Inga kommentarer: