torsdag 18 mars 2010

Grattis....

Vhc som klarade sig kvar i div 2...så himla roligt och jag är så glad för Peter (min man) och lagets skull. Vilken pärs...!!

Förvånasvärt nog så fick till och med jag ett omnämnade på hemsidan. Och det var på tiden måste jag nog säga... ;o)
Under Leif's speciella tack kan man läsa : Tack till Jenny Andersson, som släppte till Peter.
Fantastiskt roligt...hihi

Killarna fick med sig en bunt med fina hela klubbor hem oxo, och det var så roligt att se hur ögonen lyste på dom. Mest tror jag nog Willes ögon lyste...varför? Jo för när vi stod där i ishallen och såg spelarna gå in så står Emil L (målvakten) där bredvid oss. Och då säger Wille att han vill säga grattis till Emil, så jag bär fram honom till Emil och säger att han vill säga något. När Wille har hans uppmärksamhet så klappar han om honom och säger "Grattis Emil"...och han klappar länge, lycklig! Då går Emil raka vägen till klubbskrubben och hämtar en fin målvaktsklubba till Wille. Han strålade som solen och hade vunnit högsta vinsten. Han är så faschinerad av målvakter (säkert som alla ungar) och det bästa är plockhandsken.
Det var en lyckad kväll...

Inga kommentarer: