onsdag 31 mars 2010

Ingen rolig onsdag.

Nu har det varit mycket hyss för Wille på kompassgatan! Idag har jag noll och ingen stubin kvar när det gäller honom.
Morgonen började med att jag upptäckte att "toaluktagottrengöraren" (eller vad man kallar det) var tom...och låg i tvättfatet. Min första tanke var, hur kan det vara tom redan?!? den var ju full igår....nästa tanke, WILLE!! Jodå, mycket riktigt. Han har varit i farten. Fast han var ganska smart...för det var inte han som la den i tvättstället, det gjorde Peter. Nä Wille har klämt ut allt och sedan satt tillbaka den, sen såg Peter att den var tom. Så han tog bort den! Vilken unge kommer på en sån sak?!?! Sen tjuvade han min lilla godispåse med surisar, då blev jag arg för det. Sen kommer han helmålad med röd penna på händerna...och sist men inte minst tar han ut mjukdjuren och kastar dom i taklampan i vardagsrummet...ORKA!!

Den goda nyheten idag är att jag får min virknål så jag kan börja virka mössorna som mina söner kommer använda max 2 veckor. Sedan är mössäsongen över och nästa år så är det inte roligt att ha sånna...jaja...det blir i alla fall kul för mej en stund.

Inga kommentarer: