söndag 7 mars 2010

Gulle pojkar

Idag söndag när jag var på cupen och gjorde mitt datapass så fick jag med mej hem lite grejor till Casper från laget o cupen. Mamma Lena Sahlström hade scrappat ett jättefint kort till Casper som alla lag kompisar skrivit under.







Casper blev väldigt rörd och glad för sin present och tyckte den var jätte snygg. För att citera honom så kände han sig omtyckt. Vilken fantastisk tanke o gest av laget. Och visst blev mamma rörd oxo, så himla himla fint gjort. Han fick oxo en massa godis, men jag vet inte om alla fick det eller bara Casper...jag fattade inte alls. Trodde alla fått likadant...ett kort o godis...hmmm...

När vi satt på akuten läste jag en gammal Min Häst och fick se att någon inte tagit ut den fina bilden som var där, och ful som jag är så tog jag ut den för att vilde Wille älskar hästar. Han blev jätte nöjd och ville absolut att jag skulle ta en bild.



Eftersom Linus inte fick något var han lite missnöjd! ;o)

Inga kommentarer: