lördag 27 mars 2010

Procenten har kommit!

Och gått. Trotsade min hemska huvudvärk, satte mej i bilen med Wille och åkte iväg till Överby och Lindex. Väl där tog det inte länge förrän jag hittade favorit Nr 1 (se inlägg Väntar på procenten ). Det tog en stund att hitta favorit Nr 2, hann till och med bli rädd att den inte fanns kvar. Och vad hade jag då tagit mej till!? Men den hängde allt där...så fin så fin så.
Parkerade Wille utanför provrummen, hade tagit en stor sån där vagn som man handlar med och satt honom i den. För att därifrån komms han ju inte ut....trodde jag ja!! Nog fasen kom han på att man kunde lyfta ena kortsidan och krypa ut där. Så det blev en väääldigt snabb provning. Som tur var så satt dom ju fint så det behövdes inte någon funderan om jag ville ha dom eller inte...allt klär en skönhet...eller hur säger man ;o)
Känner mej väldigt nöjd över inköpen, de hänger tryggt nere i vårat klädrum (pannrum). Nu vill jag bara ha ett par tunnare pösiga byxor. Kanske införskaffar jag mej en sån här oxo...det tyckte Peter jag skulle.

Inga kommentarer: