torsdag 23 september 2010

Födelsedag

Jag ska ännu en gång tjata om födelsedagar...fast inte min egen. Idag firar jag älskade vän Mia. Firade henne med att överraska, med en liten blomma som skulle komma med bud till hennes jobb, gjorde beställningen TVÅ dagar innan hon fyller.
JÄKLAR så bra!!...har jag tänkt. Nu fasen överträffar jag mej själv!! (givetvis hade jag glömt bort idag när hon fyller år att hon fyller år...som vanligt)
Varför jag vet att jag glömt är för att jag blev påmind av henne när hon ringer mej och frågar om jag skickat blommor!?

-VA fan...syns inte det?!? (shit jag glömde födelsedagen)
-Eh..nej...
-Hm....jag tog för givet att det blev meddelat vem det var ifrån.

Men nu är det löst och ännu en gång får jag svart på vitt att födelsedagar i vilken form som helst är INTE min grej!!

Inga kommentarer: