torsdag 30 september 2010

Nu är vi på väg

Överlevde dag 3.
Smärtfritt kan jag oxo tillägga, fastän dagen började kasst! Var på A-lags match och trodde jag skulle frysa ihjäl....nu börjas det med det! Härligt!!
Det är ju inte roligt egentligen att frysa men jag har fått det berättat till mej en gång att när man fryser så förbränner kroppen fettet. Vet inte om det stämmer och vill inte veta om det är fel...för det känns bra att tro på det i alla fall! Då känns det som om frysningen är till nån nytta ;o)

Nu bör jag ha kommit in i ketosen så kroppen bränner maximalt. Ännu har jag inte kännt något jätte sug efter annat...men jag vet att det kommer. Och det kommer att komma på kvällen när mannen åkt på jobbet och barnen sover...DÅ kommer det slå till. Man får ta en dag i taget tills man är helt inkörd på påsarna så det bara går av farten...men tills dess får man gå efter missbrukarregeln...en dag i taget!

Inga kommentarer: