söndag 26 september 2010

Start!

Nu har jag startat!
Och jag måste säga...att påsarna är äckligare än någon av de andra jag smakat på. Man kan ju tro att de borde bli bättre än för 7 år sedan. Men icke sa nicke!! En rätt så smaklös sörja...Nu har jag bara smakat choklad, så det ska bli spännande att smaka de andra. Valde för denna första vecka några jordgubb och 1 blåbär. Hoppas mycket på blåbärssmaken.
Måste även medge att jag var inte så där sugen på att börja just idag. Vi var på bröllop...ett jätte fint bröllop ska tilläggas...igår och då blev det ju både dricka, SUPER GOD mat och godis.
Dagen-efter-suget, efter sötsaker och mer god mat är mycket påtaglig. Men jag bet i det sura äpplet och började med påsarna i alla fall. För det hade jag bestämt. Och det kändes som, att om jag inte börjat när jag sagt att jag ska börja så viker jag mej redan från början. Och det är inte en sån start jag vill ha.

Status just nu...sitter med mina pojkar i soffan som mumsar middag bredvid mej. Har just tagit mej en påse...huvudvärken är där. Vattenflaskan står fylld på bordet. Har nog några jobbiga dagar framför mej....MEN jag är vid gott mod och fylld med karaktär!

Detta är början på resten av mitt liv!

Inga kommentarer: