tisdag 21 september 2010

Xtravaganza!

Kan tänkas att bloggen kommer att genomsyras av träning och Xtravaganza här ett tag fram över...och inte bara hyss.

En gång för alla tänker jag ta upp kampen mot fettet. Nu får det vara nog. Jag måste!

På tisdag nästa vecka startar kursen upp och då är jag redo och taggad till tusen. Då blir det intensiv körning i 4 månader och sedan 8-12 månader lifetime. För att jag och maten ska få ett sunt förhållande.
Handlade min första veckoranson påsar igår. Undrar hur de smakar den här gången, är det samma innehåll som sist...har dom bara bytt utseende på påsarna? Jag hoppas att det är bytt innehåll, för de första smakade inte gott.
Ja..jo jag har gått Xtravaganza förr...år 2003 el -02. När det var nytt! Klarade mej super och var så nöjd...men sen blev det ju lite värre. Åt mina påsar med sugrör bara för att slippa känna smaken :o)
Fast jag skiter i hur det smakar!! Jag ska äta dom! Kilona ska rasa och jag ska träna minst 3 ggr/vecka! Tänk att kunna få på sig typ regn/täckbyxor utan att känna sig som ett korvskinn!! I LIKE!!

3 kommentarer:

Ullkika sa...

Heja heja dig! hoppas allt kommer att funka fint för dig... jag ska försöka hänga på träningsbiten ;) saknar dina små kommentarer på bloggen.
KramiZ//Ullkika

Fia sa...

Heja du!
Hoppas att allt går bra för dig å att du når dina mål. Se bara till att inte ha för stora mål åt gången bara.
Mången lycka till iaf.

ps rolig blogg att följa. du verkar ha fullt upp men din minsta :)ds
Kramiz Fia

samzara73 sa...

Tack så mycket Fia!! Nej målen får bli små men många :o)
Kraaam!!