tisdag 21 september 2010

Willes små bravader

Bara för att jag inte skriver så mycket om Wille just nu betyder inte att han inte gör några hyss.
För det gör han hela tiden. Kanske har man blivit så härdad att man inte reagerar så hemskt när han använder mitt smink och kladdar ut det över sina kläder. Eller tar mina örhängen och hänger upp dom i gardinerna.
Märker knappt när han gå in i kylskåpet och spiller mjölk över hela köksbänken. Han hittar på hela hela hela hela tiden!

Men han har faktiskt några bra sidor. Allt som oftast så på kvällen när han blir trött så piper han in själv i sitt rum och lägger sig. Det har hänt nu 2 dar i rad och flera gånger innan. Och det är väl super duktigt?! Utan att man behöver säga till...fast jag längtar onekligen tills han blir lika stor som minst Linus. Mina stora duktiga älsklingar.

Inga kommentarer: