torsdag 2 september 2010

Man lär så länge man lever

Nej det var ingen bra ide att sandpappra på sitt ben!
Det är rött och det svider som fasen... :o(
Och jag vet...(nu i efterhand)...att det var en idiotisk ide. MEN till mitt försvar så har jag för en tid sedan sett på tv...en sån där bra grej som man "peelar" bort håret...och det blir så lent och fint...och håret kommer inte tillbaka lika snabbt. Så igår fick jag en snilleblixt att..."tänk om man kan göra det med ett fint fint sandpapper?".
Jag gick och hämtade det och prova...men det gjorde ju ont direkt. Grejen är den att trots att jag sluta nästan med en gång så gör det så jävla ont nu....det är rött och randigt.
Nu kan jag ju verkligen förstå vilken idiotisk ide detta var, och lite kan man ju börja förstå var Wille får sina ideer ifrån...det inser jag nu. För ibland är jag nog inte ett dugg bättre.
FAST jag lär av mina misstag!!

Hittade även mitt tankkort som varit borta i några månader. Saker som försvinner som man vet inte är försvunna kommer alltid tillbaka om man inte letar efter dom!!

Inga kommentarer: