onsdag 22 september 2010

Smärtfri dag.

Nej inga missöden ikväll på A-lags matchen. Men å andra sidan så satt vi mest inne i caféterian. Där inne kan det inte hända så mycket. Nu har vi stridit om sänggåendet, han är inte så trött! sääääkert....tar nästan tillbaka mitt uttalande om att han är duktig på att gå och lägga sig. För idag är han det inte!

Har idag haft en underbart skön dag. Ledig från jobbet, sen körde jag Wille till dagis. Där fick han vara hela dagen...utan det minsta dåligt samvete. Han har ju varit hemma och drabbat pappa i en hel vecka.
Vi åkte ut på lite shopping och jag hittade en sån underbar tunika att ta på mej på bröllopet. Jag längtar så....man kan ju inte annat än älska bröllop. Alla är lyckliga och glada.
Tänker inte visa den nu..utan att jag visar den när jag är bröllopsredo. Funderar på att det får bli mitt första (och sista som BIG) kort på mej innan min förvandling. Och sedan tänker jag ta kort med jämna mellanrum. Ibland kan det ju vara svårt att se själv hur förändringarna sker. Men kort ger ju en svart på vitt! Det är väl en bra ide?

Inga kommentarer: