onsdag 15 september 2010

Willes bravader

Så var det gjort igen....och jag ville bara sjunka genom jorden och komma ut på andra sidan!
Var på A-lags match idag...och Wille hade med sig klubba och boll. En bandyboll som de hittat någonstans.
Jag sitter på läktaren och tittar på matchen medans han står nedanför vid sargen och håller på med sin boll. Försöker banna lite med fingret för jag vill inte att han håller på. För jag vet ju att, den där bollen kommer att hamna inne på isplanen annars.
Vid ett svagt ögonblick så tittar jag bort och så hör jag någon i publiken säga "Åh nej..."
Vad får jag se....om inte en orange boll ligga ute på isen!!! Det enda jag kunde göra var att hålla mej för pannan. Som TUR var...så var inte spelet just där och en linjedomare såg bollen. JÄVLA UNGE!!! Sen fick han sitta med mej resten av den perioden och inte leka med NÅTT under resten av matchen...för detta hände i första perioden....*suck*

Senare hittade han en puck och hans första svar på det var att han skulle kasta in den NEEEEJ!! Den fick han inte behålla.....

Inga kommentarer: