onsdag 29 september 2010

Inte roligt alls!

Dagen startar inte bra! Jag är trött...och känner mej deprimerad. Lusten att sitta på jobbet är inte tilltalande alls. Jag vill inte!!! skriker hela min själ...kommer med all säkerhet inte att vara någon trevlig arbetskamrat idag. Och bara tanken på att behöva låta trevlig i telefonen...känns ouppnålig.

Fick nog lite för lite sömn igår. Hade svårt att sova...så synden straffar väl sig.

Hoppas innerligen att jag blir lite piggare och får lite energi när jag tagit mitt första mål för dagen....dit är det 2 timmar!
Säger idag välkommen till min vän som idag börjar sin svältkur (för det känns som det nu) idag...jag tjuvstartade ju lite...(2 dagar)...
Nått roligt får hända så jag blir glad!! Alla säger att tredje dagen ska vara värst oxo, och jag har nog ställt in mej på det. Om jag inte gjort det kanske jag kännt mej annorlunda...så idiotiskt!! att ställa in sig på en jobbig dag menar jag...

Inga kommentarer: